Inbreng PvdA Ridderkerk tijdens de begrotingsraad van 2 november jl.

6 november 2023

Tijdens de zogenaamde begrotingsraadsvergadering van 2 november jl. vroegen wij met de PvdA Ridderkerk aan het college om onder andere meer aandacht te gaan besteden aan onze jongeren, om een uitbreiding van de Ridderkerkpas en om het betaalbaar wonen in onze gemeente niet uit het oog te verliezen.

Ons voorstel voor een extra buurtbus die ook Oosterdam zal aandoen kon op steun rekenen. Ook onze motie Ridderkerk Trakteert, bewoners van Ridderkerkse verpleeg- en verzorgingshuizen en/of zij die op Ridderkerkse dagbestedingslocaties verblijven krijgen dan namens het gemeentebestuur een leuke en lekkere attentie, haalde een meerderheid. En de motie om meer gebruik te gaan maken van ervaringskennis binnen de ambtelijke organisatie werd eveneens aangenomen. Onze bijdragen aan deze vergadering kunt u hier nalezen.

Algemene beschouwing PvdA Ridderkerk 2023 29OKT

raadsbijdrage begrotingsraad ‘lokaal kan het verschil maken’

Voorstellen Begrotingsraad