3 april 2016

Uitnodiging Instuif + Politiek café PvdA Ridderkerk

Graag nodigen we u weer uit voor de PvdA-Ridderkerk-instuif en aansluitend ons Politiek Café in ons Rode Nest:

Wanneer? Vrijdag 8 april a.s.
Instuif met hapjes en drankjes van 17.00 – 20 uur
Politiek café van 20 – 22 uur

Waar? Clubgebouw Witroka, Westmolendijk 99 Ridderkerk

Kom gezellig een praatje maken onder het genot van een drankje, en eet een hapje mee op onze instuif. Onze fractieleden en bestuursleden zijn zoals altijd zoveel mogelijk aanwezig. Zorg dat u weer op de hoogte bent en – nog beter – zorg dat wij ook op de hoogte gesteld worden van de dingen waarvan u vindt dat wij die moeten weten.

Het politiek café gaat deze keer over de beweging Linksom! in de PvdA, waar uw voorzitter één van de initiatiefnemers van is. De beweging wil de landelijke koers van de PvdA naar links bijstellen, weg van de huidige neoliberale koers, en staat linkse samenwerking voor. Hij zal vertellen over de achtergronden daarvan en waar de beweging nu staat, en wat de plannen zijn voor de komende periode, richting eerstvolgende Tweede Kamerverkiezingen. Uiteraard zal er veel gelegenheid zijn voor vragen en debat.

Als u geen vervoer heeft, kunt u contact opnemen via [email protected] of 06-45659281.

Ik reken op uw komst!

Gerard Bosman, voorzitter PvdA Ridderkerk.