ALV geannuleerd

1 oktober 2020
Vanwege de toename van het Coronavirus heeft de overheid vanaf dinsdag 29 september 2020 vanaf 18.00 uur nieuwe richtlijnen vastgesteld waaraan we ons allemaal moeten houden.

Voor de naderende ALV heeft de Oudheidkamer de regels van de gemeente Ridderkerk te volgen en dit betekent dat er maximaal  4 personen in het pand aanwezig mogen zijn. Deze situatie duurt minimaal 3 weken. Dit alles moeten we natuurlijk respecteren in ieders belang en gezondheid.

Om deze reden heeft het bestuur moeten besluiten de

ALV op zaterdagmorgen 3 oktober 2020 van 10.00 tot 12.00 uur te laten vervallen.

Afhankelijk van verdere ontwikkelingen zullen wij proberen dit jaar nog een ALV te houden om zodoende ook te voldoen aan de statuten van onze afdeling.

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met ons secretariaat via het e-mailadres [email protected]

We vertrouwen op uw begrip voor deze situatie.

Fractie en bestuur wensen alle leden sterkte voor de komende periode en denk hierbij vooral aan uw eigen gezondheid, maar ook aan die van anderen in uw directe omgeving!

Inge Nuis

Voorzitter PvdA afdeling Ridderkerk