Onze nummer 6

Rinus Hitzert

Over Rinus Hitzert

Mijn naam is Rinus Hitzert en ik ga mij naast mijn drukke werkzaamheden bij de Dierenbescherming weer inzetten voor Ridderkerk.

Gedreven door de mensen op straat, dierenliefhebbers, natuur- en milieuliefhebbers, de talrijke vrijwilligers en natuurlijk de vele sporters in Ridderkerk. Als PvdA kandidaat vind ik dat echt iedereen de mogelijkheid moet krijgen om te genieten van de vele activiteiten in Ridderkerk.

Iedereen moet kunnen sporten. Daarom zou ik graag in sportpark Reyerpark meer mogelijkheden willen zien waar mensen samen kunnen komen, om te sporten, te studeren, te eten en te relaxen. Kortom het buurthuis van de toekomst.

Onze vele vrijwilligers steken veel energie en tijd in vrijwilligerswerk. En dat is prachtig, maar er is een grens. Kan je altijd maar zeggen dit is een klus voor vrijwilligers?

Waarom zouden mensen met een laag inkomen geen huisdier mogen hebben? Een hond geeft mensen bijvoorbeeld de mogelijkheid om hun sociaal netwerk op te bouwen.

Al met al, ik ben gemotiveerd en gaat graag samen met u aan de slag!

Waar ben je naar op zoek?