PvdA-Ombudsteam Ridderkerk

Heeft u hulp of een steun in de rug nodig? Voelt u zich onrechtvaardig behandeld door een gemeentelijke instantie of duurt uw uitkeringsaanvraag veel te lang of loopt u vast in een wirwar van regeltjes? Heeft u een probleem over uw gasrekening of over het onderhoud van uw woning met de woningcorporatie?
Schakel dan het PvdA-Ombudsteam Ridderkerk in.

Of u PvdA-lid bent of niet, het Ombudsteam probeert een antwoord te vinden. Met toegang tot kennis over wet- en regelgeving en het netwerk binnen de PvdA kan zij bijdragen aan de oplossing van een probleem.
Het Ombudsteam denkt met u mee, zoekt uit en verwijst door naar de juiste persoon. Als het nodig is wordt de PvdA Gemeenteraadsfractie of de Tweede Kamerfractie ingeschakeld.

Het ombudsteam is te bereiken via onderstaand contactformulier, [email protected] of tel. nr. 06-1217 9275.

Contactformulier PvdA-Ombudsteam Ridderkerk

[contact-form-7 id=”878″ title=”Contactformulier 1″]

Handige links
www.juridischloket.nl
www.belastingdienst.nl
kassa.vara.nl
www.judex.nl

Lokale hulp
Wetswinkel Ridderkerk

Het ombudsteam zoekt vrijwilligers met kennis van zaken op het gebied van sociale wetgeving en uitkeringen, WMO en thuiszorg, incasso procedures, schuldhulpverlening, huurrecht en soc. Woningbouw, juridische kennis die op AFROEP en INCIDENTEEL het ombudsteam wil ondersteunen. Uw privacy wordt 100% gewaarborgd en u heeft alleen contact met het ombudsteam op het terrein van uw kennisgebied. Inwoners van Ridderkerk zijn u dankbaar voor uw hulp.

Korte video over de PvdA-Ombudsteams

Waar ben je naar op zoek?