17 maart 2014

Succesvolle verkiezingsmarkt

Afgelopen zaterdag stonden we met de PvdA Ridderkerk met een roodgekleurde partijkraam op de door de gemeente georganiseerde verkiezingsmarkt. In de kraam was onder andere ons verkiezingsprogramma te verkrijgen. Onze partijleden en kandidaatraadsleden gingen de gehele dag in gesprek met de bezoekers van de verkiezingsmarkt. Voor aanvang van het verkiezingsdebat trad ook nog de zwijndrechtse rapper Rapper Kevs bij onze kraam op. Hij won afgelopen januari in Zwijndrecht met zijn rap ‘Één Taak’ de door de PvdA uitgeschreven rapwedstrijd. Gedurende de dag meldden zich ook nieuwe leden aan bij onze partij. Het was kortom een zeer geslaagde verkiezingsmarkt. En hopelijk was dit een opmaat naar een goed verkiezingsresultaat komende woensdag voor de enige echte sociale partij van Ridderkerk.(avs)

verkiezingsmarkt1

verkiezingsmarkt3