28 september 2015

Politiek café over duurzaamheid

De PvdA Ridderkerk organiseert op woensdag 30 september een politiek café over het thema ‘duurzaamheid’.

Bent u benieuwd welke mogelijkheden er zijn om uw huis, appartement of sport- of kantoorgebouw te verduurzamen? Welke maatregelen u moet treffen om energie te leveren en niet meer te kopen? Marcel Eichhoorn, burgerlid van PvdA Barendrecht, zocht het voor u uit. Hij zal ingaan op de vragen hoe huishoudens en verenigingen met duurzaamheid kunnen besparen op hun vaste energielasten. Het gaat om praktische tips met dubbel effect die namelijk een besparing in de portemonnee kunnen opleveren en die ook nog eens goed zijn voor het milieu.

Ook zal er tijdens de avond worden gesproken over nul-op-de-meter en zonne-energie. En krijgt iedereen de gelegenheid om zijn ideeën over duurzaamheid bij de lokale raadsfractie onder de aandacht te brengen. De avond wordt gehouden in het gebouw van Witroka aan de Westmolendijk 99 in Ridderkerk. Het programma is van 20:00 tot ± 22:00 uur. De deur is open vanaf 19:30 uur. Wij hopen u dan te mogen begroeten.

Waar ben je naar op zoek?