Jeroen Rijsdijk is de nieuwe fractievoorzitter van PvdA Ridderkerk

22 mei 2018

Sinds 2014 is Jeroen Rijsdijk een betrokken en bevlogen raadslid. Bij de recente Gemeenteraadsverkiezingen was hij de jongste lijsttrekker in Ridderkerk. In het dagelijks leven is hij juridisch beleidsadviseur bij het CAK in Den Haag. De PvdA Ridderkerk behaalde bij de gemeenteraadsverkiezingen een derde zetel. Jeroen Rijsdijk is door de fractie gekozen tot fractievoorzitter en volgt Arianne Ripmeester in die rol op. “Ik ben er van overtuigd dat we in Jeroen een goede fractievoorzitter hebben gevonden”, spreekt Arianne Ripmeester uit, “samen met Jilles Soffree gaan wij ons de komende periode inzetten voor Ridderkerk.” PvdA Ridderkerk zet zich in  goed wonen, goede zorg, goed werk en een dienstbaar gemeentebestuur voor àlle Ridderkerkers.