Door Ombudsteam Ridderkerk op 20 april 2016

Ervaringen invoering van de WMO

De invoering van de WMO is nu een ruim jaar geleden.

In veel gemeentes in het beschikbare WMO budget 2015 niet volledig gebruikt om inwoners te helpen.

Het ombudsteam van de PvdA is benieuwd naar uw persoonlijke ervaringen met de ambtenaren die de WMO namens de gemeente uitvoeren.

Staat u als klant en inwoner centraal bij deze medewerkers om u bij uw problemen zoveel mogelijk te helpen of ervaart u het als een kil orgaan die met veel regels en voorwaarden het aantal uitkeringen volgens u proberen te verminderen.

Mail uw ervaringen naar het PvdA Ombudsteam: [email protected]

Ombudsteam Ridderkerk

Heeft u hulp of een steun in de rug nodig? Voelt u zich onrechtvaardig behandeld door een gemeentelijke instantie of duurt uw uitkeringsaanvraag veel te lang of loopt u vast in een wirwar van regeltjes? Heeft u een probleem over uw gasrekening of over het onderhoud van uw woning met de woningcorporatie? Schakel dan het

Meer over Ombudsteam Ridderkerk