Campagneflits : Bezoek aan het Albedacollege

Door Henk Zwiers op 23 februari 2018

Campagne flits.

Afgelopen maandag  19 februari was ik op bezoek op het Albeda college. De scholieren van dit ROC mochten we bij praten over de politiek. In een lokaal waren we samen met CU/SGP, DENK, EVR en CDA aanwezig.

Als eerste kon ik mijn verhaal kwijt. De spanningsboog van deze leerlingen van de kappersopleiding is niet zo hoog, dus dacht ik laat ik het spits maar afbijten. Vier leerlingen uit Ridderkerk en nog een tiental uit andere gemeenten waren onze toehoorders. Er werd goed geluisterd maar vragen werden er nauwelijks gesteld. Ook op de vraag : ” Wat moet er anders in jullie gemeente?” kwam weinig reactie.

Leuk was de markt waar onze partijgenoten van de PvdA uit Barendrecht veel werk van hadden gemaakt. Met een mooie groepsfoto werd dit evenement opgefleurd. Resultaat van deze bijeenkomst is dat leerlingen en docenten weten dat we er zijn.

Henk Zwiers

Mijn naam is Henk Zwiers. Ben jarenlang met veel plezier wethouder geweest hier in Ridderkerk, die man met die rode sjaal! Door de komst van lokale partijen kunnen wij niet meer een stempel drukken op de politiek in ons dorp. Maar de PvdA is en blijft mijn partij, die opkomt en aandacht vraagt voor de

Meer over Henk Zwiers