Bezoek aan ons brandweerkorps.

15 maart 2018

Vanavond 15 maart brachten onze lijsttrekker Jeroen Rijsdijk en Arianne Ripmeester (onze nummer 2 op lijst 5) met taart een bezoek aan de vrijwilligers van ons Ridderkerkse brandweerkorps. Naast het feit dat we nu midden in de verkiezingscampagne zitten wilden Jeroen en Arianne ons geweldige korps bedanken voor hun inzet voor onze veiligheid. Daarnaast willen Jeroen en Arianne met deze actie ook graag de aandacht vestigen op de wervingsactie van onze fantastische blusgroep. Het korps is op zoek naar enthousiaste personen die bereid zijn om op onverwachte momenten hulp te bieden aan mensen in Ridderkerk en omgeving.
Wil je meer weten over een functie bij onze geweldige brandweerkorps, kijk dan eens op : www.betrokkenvrijwilligers.nl. Of een keertje in de ‘keuken’ van de brandweer kijken ? Dat kan op zaterdag 24 maart as. (zie flyer onderaan de foto’s).