Ombudsteam Ridderkerk

Over Ombudsteam Ridderkerk

06-1217 9275[email protected]

Heeft u hulp of een steun in de rug nodig? Voelt u zich onrechtvaardig behandeld door een gemeentelijke instantie of duurt uw uitkeringsaanvraag veel te lang of loopt u vast in een wirwar van regeltjes? Heeft u een probleem over uw gasrekening of over het onderhoud van uw woning met de woningcorporatie? Schakel dan het PvdA-Ombudsteam Ridderkerk in.

Of u PvdA-lid bent of niet, het Ombudsteam probeert een antwoord te vinden. Met toegang tot kennis over wet- en regelgeving en het netwerk binnen de PvdA kan zij bijdragen aan de oplossing van een probleem. Het Ombudsteam denkt met u mee, zoekt uit en verwijst door naar de juiste persoon. Als het nodig is wordt de PvdA Gemeenteraadsfractie of de Tweede Kamerfractie ingeschakeld.