Marijke van der Schoor

Penningmeester

Mijn naam is Marijke van der Schoor, 54 jaar. Mijn werkervaring ligt vooral op administratief, financieel, commercieel en organisatorisch gebied. Sinds maart 2012 ben ik penningmeester bij de PvdA Ridderkerk en sinds mei 2014 burgerlid. Daarnaast ben ik momenteel vrijwilliger bij een aantal Ridderkerkse instellingen.

Mijn ervaring is, dat je moet roeien met de riemen die je hebt en altijd vooruit moet blijven kijken. Daarbij is een positieve, flexibele instelling belangrijk en de samenwerking met andere mensen onontbeerlijk. Daarom wil ik mij inzetten voor Ridderkerk, door te luisteren, te inventariseren en te investeren in onze samenleving, zodat we het uiteindelijk allemaal beter gaan krijgen, vooral op sociaal en maatschappelijk vlak. Daarbij is het belangrijk dat de afstand tussen de politiek en de inwoners wordt verkleind en de burgers daardoor sneller bij ons durven aan te kloppen met vragen of knelpunten. Onze fractie voert de politieke taken uit en het bestuur zal onze fractie daarbij ondersteunen.

Maandelijkse instuif.

door Marijke van der Schoor op 19 mei 2017

Op vrijdag 12 mei 2017 heeft het bestuur de maandelijkse Instuif voor alle Ridderkerkers georganiseerd in Witroka van 17.00 tot 20.00 uur. Een ontspannen moment aan het einde van de werkweek om elkaar te ontmoeten en ook niet-politiek georiënteerde onderwerpen met elkaar te bespreken. Zoals gebruikelijk heeft 1 van onze afdelingsleden de consumpties bereid voor het avondeten. Normaal

Samen sterk voor een veilig Bolnes